استقلالی

بایگانی

۱۱ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی تیمش با سپیدرود اظهار داشت: یک بار دیگر تسلیت عرض می‌کنم حادثه غرب کشور را. همه مردم کمک کردند و نشان دادند هنوز ایران عزیز زنده است. نهادهای مختلف کمک زیادی کردند و باید دست تک تک مردم را بوسید که نشان دادند ایران را دوست دارند و فرقی نمی‌کند کجای ایران باشند.


دیدار 2 تیم فوتبال استقلال و سیاه جامگان در حالی در هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر روز دوشنبه هفته جاری برگزار می شود که تیم استقلال روز کاغذ شرایط بهتری از حریف مشهدی خود دارد.

آ
آخرین تمرین استقلال پیش از سفر به مشهد در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار شد.

سرمربی استقلال با انتشار پیامی جزییاتی از جلسه خود با سرمربی پرسپولیس را منتشر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تمرین روز یکشنبه بازیکنان استقلال و پرسپولیس همزمان شد تا به این ترتیب اعضای این دو باشگاه با یکدیگر برخورد نزدیکی داشته باشند. وینفرد شفر سرمربی استقلال که دقایقی با برانکو در پارکینگ زمین شماره دو آزادی به گفت و گو پرداخته بود، با انتشار مطلبی نوشت: همانطور که می دانید زمین تمرین ما این روزها با تیم های زیادی ازجمله پرسپولیس مشترک است. این موضوع اتفاق خوبی نیست اما باعث شد تا من فرصت داشته باشم تا با برانکو ایوانکوویچ صحبت کنم.

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، قرعه کشی جام حذفی فوتبال انجام شد و تیم فوتبال استقلال میزبان تیم ایران جوان بوشهر خواهد بود.

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، وینفرد شفر سرمربی آبی‌های پایتخت بعد از تمرین روز یکشنبه به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

خط خورده‌های استقلال در تیم ملی؟

سرمربی و مدیرعامل باشگاه استقلال جلسه‌ای را با یکدیگر برگزار کردند.

دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال از سری رقابت‌های لیگ برتر در هفته دهم برگزار شد که کمیته انضباطی رای خود را درباره تخلفات این مسابقه اعلام کرد.
به گزارش ملیت به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مسابقه تیم های پرسپولیس و استقلال برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم پرسپولیس تهران تخلفاتی مبنی بر پرتاب اشیاء به سمت زمین بازی که منجر به تاخیر در شروع مسابقه شد. این تیم طبق بند های یک و سه ماده 79 انضباطی به پرداخت 100 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

حسین حسینی دروازه بان جوان استقلال بالاخره مزد زحمات خودش را گرفت و توسط کارلوس کی روش به تیم ملی بزرگسالان کشورمان دعوت شد.

به گزارش 24نیوز، هرچند حسینی جوان رقبای سرسختی همچون علیرضا بیرانوند، رشید مظاهری ، محمدرضا اخباری و حتی علیرضا حقیقی را در کنار خود می بیند اما با انگیزه فراوان در اردوی تیم ملی تمرین کرد. او که توانست در استقلال تهران مهدی رحمتی را نیمکت نشین کند دیگرباکی از رقابت با هیچ دروازه بان ایرانی ندارد اما این همه ماجرا نیست.

* جباراف همانند روز گذشته با فرزندانش در تمرین حضور پیدا کرد.

* سرمربی استقلال دقایقی با پسرش که آنالیزور آبی پوشان نیز هست در خصوص تمرین امروز صحبت کرد و پسر شفر نکاتی را به او یادآوری کرد.